Popular

Saturday, 11 January 2020

TARIK KERETA SEBAB TAK BAYAR?!


KETAHUI HAK ANDA !! KNOW YOUR RIGHTS !! 

Walaupun kadang2 kita menghadapi masalah kewangan pada masa tertentu dan terlepas bayaran pinjaman kenderaan kita. Namun ketahuilah hak anda jika berlaku nya kes tarik kereta oleh ejen bank atau Ejen Perolehan Semula (EPS) , atas kata lain. Kaki tarik kereta la ye senang cite 😆

Kalau dah ada surat mahkamah tu, tak dapat nak tolong la ek... Pandai2 la kawtim sendiri cari bayaran utk kenderaan anda. Ye lah, dah pinjam bayar lah... Jangan berhutang je tahu tapi bayar buat tak tahu pulak.... Ehhhhhhh ehhhh kau loomakkk ahh 😏😏

Apa2 pun, sila rujuk sepenuhnya pada bank yg anda buat pinjaman untuk pengesahan. Ingat tau !!! Jangan bagi kereta anda sebarangan tanpa buat sebarang siasatan sah. Takut kan ramai Scammers sekarang ni .... Hati2 okay semua 👍😉

TAKE CARE ! 

Love,
Zazasters a.k.a MamaMonster👻



4 comments:

  1. Memang sebenarnya kereta tak bolrh di tarik tetapi memandangkan irangbyang dihantar tarik kereta tu bertindak macam gengster membuatkan pemiliknya gementar dan terpaksa melepaskan keretanya...buat repot pun macam tak jalan agaknya..

    ReplyDelete
  2. betul..org kata ukur badan mengikut badan sendiri...tapi betul juga sekarang mmg banyak sgt kes penipuan so kena jaga2

    ReplyDelete
  3. Takut bila jadi camni kan. Dulu pernah viral yang tarik kereta kat R&R. Kesian sesiapa yang terkena. Lepas ni kena lebih berhati-hati.

    ReplyDelete
  4. yea.. kena hati-hati gak sekarang ni.. scammers memang ramai seekarang.. buatnya bukan orang yang betul tu tarik kereta kita, naya jee.. huhu

    ReplyDelete

Be Nice, Be Respectful and Be Responsible. No Negative Vibes. Any Rude or Vile comments will be reported accordingly. Thank You :)

Spread Love . Stop Hatred. Live Life To The Fullest.

Popular Posts