SafiMalaysia kelebihan safi youth gold

Hi Assalamualaikum Semua 💛💛

Za selalu je dapat pujian macam nih "You ni nampak muda je? Betul ke dah 3 series!' Hihi taklah, kita dah nak hampir2 masuk 4 series dah ni.. haaa tak percaya kan? Meh Za ada rahsia nak share dengan korang ni!

Hari ni Za nak kongsi dengan korang semua tentang  salah satu jenama kesukaan Za iaitu SAFI . Korang tahu tak 
SAFI YOUTH GOLD merupakan rangkaian penjagaan kulit terbaru dari SAFI ? Jom baca lebih lanjut! 

SafiMalaysia kelebihan safi youth gold

Seperti korang semua dah sedia maklum,  SAFI adalah jenama penjagaan kulit Halal No.1 di Malaysia. Mereka sentiasa memperkenalkan teknologi baharu yang disokong oleh tuntutan klinikal dan saintifik dengan meningkatkan imej jenama dan kelayakan dalam kalangan pengguna. Za pernah ulas tentang produk rangkaian penjagaan badan dan rambut dari SAFI juga. 

Boleh baca dan lihat review tersebut di sini 👉 SAFI Shayla SUPA dan SAFI Hijabsta
 
Dengan itu, korang semua boleh teka kan betapa percaya dan suka nya Za dengan barangan keluaran SAFI ini. Memang best belaka! Yang penting, produk berkesan dan harga berpatutan ye! 

SafiMalaysia kelebihan safi youth gold

Korang tahu tak yang rangkaian SAFI YOUTH GOLD ini merupakan rangkaian penjagaan kulit yang dinaik taraf kan dari SAFI RANIA GOLD? Yang penggunaan nya khas untuk anti-penuaan &
menaikkan kembali keanjalan kulit anda? 

Tujuan utama rangkaian baharu ini adalah untuk memberi pengguna kategori anti-penuaan yang mencari penjagaan kulit anti-penuaan dengannya formulasi yang lebih baik,pembungkusan yang lebih menarik dan juga menawarkan harga yang berpatutan tanpa mengorbankan keberkesanan produk.

Selaras dengan keperluan pengguna semasa, SAFI YOUTH GOLD memperkenalkan dua item terkini dalam rangkaian yang membantu mengurangkan masalah penuaan kulit terutamanya bagi sesiapa yang menghadapi masalah dagu berganda ( double chin) & kulit kendur. Masalah ini kebanyakannya berpotensi mengurangkan keyakinan terhadap diri wanita moden masa kini. 

SafiMalaysia kelebihan safi youth gold

SAFI YOUTH GOLD Lifting Golden C Duo Serum dan SAFI YOUTH GOLD  Lifting 24K Serum Cleanser boleh mengurangkan 'Double Chin' sebanyak *50% dalam masa 15 minit sahaja supaya anda kelihatan lebih muda dengan kulit yang lebih terangkat, berkontur dan berseri. 

Keputusan ini adalah berdasarkan dari panelis pengguna  SAFI YOUTH GOLD Lifting Golden C Duo Serum dan juga bersumber dengan ujian saintifik & klinikal. 

APA KELEBIHAN SAFI YOUTH GOLD

1. Merawat secara mikro dan mengurangkan tanda penuaan seperti dagu berlapis dan kulit kendur.
2. Mengurangkan 50% dagu berlapis dalam hanya 15 minit. Wow Pantas!!
3. Tampil lebih muda dengan wajah lebih anjal, runcing dan tirus. 
4. Diformulasi dengan Teknologi Golden C-Lift , kombinasi Vitamin C &  Nano Emas 24K yang lebih berkesan dari Vitamin C biasa.
5. Formulasi tidak melekit/berminyak yang mudah meresap dan selesa pada kulit. 
6. Diperkaya dengan Duo Age-Correcting Actives, gabungan Golden C & Ceramide untuk memberi 7 Dimensi Pembaharuan Keremajaan Kulit iaitu: 

SafiMalaysia kelebihan safi youth gold
🠞 Menegangkan kulit
🠞 Meningkatkan keanjalan
🠞 Mengurangkan garis halus & kedutan
🠞 Meningkatkan kelembapan kulit
🠞 Melindungi kulit dari pengoksidaan
🠞 Meningkatkan kehalusan kulit
🠞 Memperbaiki kulit rosak

Jadi korang dah tak perlu risau dengan 'double chin' atau kulit kendur. SAFI YOUTH GOLD mampu menegangkan kulit, meningkatkan keanjalan, melindungi kulit dari pengoksidaan, meningkatkan kehalusan kulit serta memperbaiki kulit rosak. 

SafiMalaysia kelebihan safi youth gold

Walaupun za dah makin berusia, kulit tetap nampak muda dan anjal dengan penggunaan SAFI YOUTH GOLD . Boleh berkongsi dengan Mak za juga nnt. Jimat dan berbaloi sungguh!! 

Haaa dah tahu serba sedikit rahsia keremajaan Za kan? Tunggu apa lagi !! Dapatkannya di semua cawangan farmasi Watsons, Guardian, Aeon Wellness dan Caring serta laman e-dagang rasmi Wipro Unza di Shopee & Lazada.

Harganya mampu milik dan sangat berpatutan!! Boleh terus dapat juga di pautan link di bawah.
SAFI YOUTH GOLD Lifting Golden C Duo Serum RM59.90 
SAFI YOUTH GOLD Lifting 24k Serum Cleanser RM19.80 

Dan kalau tahu lebih detail tentang produk SAFI? Follow 👇🏻
Instagram - @safimalaysia
Facebook - @SAFI.My
Twitter - @SAFImalaysia
Youtube – SAFI Malaysia

SafiMalaysia kelebihan safi youth gold

 Well, that's all for now! Thanks for reading my blog !! I hope you've enjoyed it!

Have a wonderful day and always be happy!! 

THANKS FOR BEING A PART OF MY READERS  💕🥰

Love and rise up, 

DON'T FORGET TO LIKE, SHARE, COMMENT AND SUBSCRIBE / FOLLOW 👍

 Be nice, Be respectful and Be responsible.

Zazasters a.k.a MamaMonsta👻

#SafiYouthGold #SafiMalaysia #SkincareMalaysia #myskincareroutine #beautifulskinstartshere #mybeautyregime #zazabeautytips #healthbeauty #beautyinfluencer #takecareofyourskin #skincaretips #zazastersreview #beautyblogger #iuseishare #getinfluencewithzazaazman #zazaazman8