Pakej Aqiqah & Qurban di Mekah- murah dan berbaloi

AQIQAH CENTRE
Menawarkan Servis Aqiqah & Qurban

Di Tanah Suci Mekah Dengan Harga Rendah!


Assalamualaikum semua 💚💛


Selamat Hari Raya Aidilfitri !! 


Apa khabar semua? Za harap anda semua dalam keadaan sihat dan baik. Walaupun kita semua terpaksa beraya di tempat masing-masing kerana Perintah Kawalan Pergerakan (PKP). Ia tetap tak menghalang kita untuk menikmati bulan Syawal dengan meriah kan? 


Pada yang jauh dari tersayang, Za doakan agar anda semua kuat dan tabah demi yang tersayang. Kita masih jauh dari membanteras virus pandemik Covid-19 ini. Harap semua dapat patuhi dan jaga S.O.P yang ditetapkan agar kita semua selamat dari jangkitan. 


Nak dibuat cerita kan, dah lah kena PKP ni. Tentu ada yang runsing kan sebab tak boleh buat kenduri apa-apa pun di rumah. Apatah lagi kalau kenduri majlis besar-besaran? Yang paling tak seronok bila nak buat kenduri meraikan cahaya mata baru, nak buat Aqiqah anak mahupun buat Qurban untuk anak2 tak boleh sebab kena jaga jarak dan tak boleh ramai2 dalam satu tempat kan? 


Takpe, kenduri tu tak wajib pun nak  buat ramai2. Yang penting ialah jalankan tanggungjawab akhirat untuk anak2 kita kan? Jadi tak payah la runsing atau rasa leceh. Zaman sekarang ni, semua di hujung jari je! Janji, ada duit. Haha. 


Lagipun , Hukum aqiqah adalah sunat muakkadah (dituntut) bagi yang berkemampuan. Tak wajib pun tau tapi lebih baik kalau dapat laksanakan. 


Ini berdasarkan sebuah hadith daripada Salman bin Amir al-Dhabbi RA katanya:
 
Aku mendengar Rasulullah SAW bersabda:
 
مَعَ الْغُلاَمِ عَقِيقَتُهُ فَأَهْرِيقُوا عَنْهُ دَمًا وَأَمِيطُوا عَنْهُ الأَذَى
 
Maksudnya: “Bersama-sama kelahiran bayi ada aqiqahnya. Oleh itu, tumpahkanlah darah aqiqah bagi pihaknya dan buangkanlah kekotoran dan najis daripadanya.


Anda semua tahu kan kos untuk melaksanakan aqiqah sekarang teramat lah mahal dan belum tentu kita semua mampu? Tak apa, kita boleh cari solusi nya okay?! 


Pakej Aqiqah & Qurban di Mekah- murah dan berbaloi


Ni Za nak kongsi dengan anda semua. Dulu rezeki kami tak banyak, jadi untuk Aqiqah si Princess A’isya Inara tu, Za dan husband terpaksa tangguh dulu. Sekarang ni bila ada rezeki lebih, tak boleh pula nak buat kenduri. Betul tak? Tapi nak risau apa uols !! Guna lah perkhidmatan dari AQIQAH CENTRE !!


Anda semua pernah dengar tak nama AQIQAH CENTRE ni? Kalau nak tahu, dah ramai orang termasuk artis2 Malaysia sudah mencuba perkhidmatan aqiqah atau qurban secara online mereka ni tau !


AQIQAH CENTRE Menawarkan Servis Aqiqah & Qurban Di Tanah Suci Mekah Dengan Harga Rendah dan Berpatutan.


Pakej Aqiqah & Qurban di Mekah- murah dan berbaloi

APAKAH PERBEZAAN AQIQAH CENTRE DENGAN SYARIKAT PERKHIDMATAN AQIQAH YANG LAIN ?


Antara perbezaan AQIQAH CENTRE dengan syarikat lain:-

  • 1. Setiap sembelihan aqiqah, akan diberikan video rakaman sembelihan dengan sebutan nama (trusted)
  • 2. Setiap penyertaan akan menerima sijil premium ukiran kayu.
  • 3. Sembelihan berkala setiap minggu, dan boleh custom tarikh sembelihan untuk dapatkan tarikh sunnah (hari ke-7, hari ke-14)

Aqiqah dijalankan dan dilaksanakan di Tanah Suci Mekah dan daging akan diagihkan kepada fakir miskin di Mekah. AQIQAH CENTRE telah menguruskan lebih dari 19,000 penyembelihan sejak dari tahun 2014 lagi. 


Dengan cas bayaran hanya RM499 seekor kambing untuk tempahan aqiqah 100% secara online. Teramat mudah berurusan dengan AQIQAH CENTRE! Bukan untuk Aqiqah sahaja, nak buatkan untuk Qurban anak pun tak ada masalah!!


BOLEH KE BUAT AQIQAH CARA MACAM INI? APA HUKUM NYA?


Hukumnya adalah harus. Aqiqah yang paling terbaik tentulah sekali yang dibuat sendiri, dilihat depan mata, dimasak dan dijamu pada orang ramai. Namun ada yang tak mampu atas sebab kos, masa, dan keadaan tak sesuai seperti covid sekarang.


Jadi ikut kemampuan masing-masing dan juga pilihan sendiri. Sudah tersedia alternatif yang memudahkan urusan, ambil lah peluang tersebut. Betul tak ? 


Pakej Aqiqah & Qurban di Mekah- murah dan berbaloi

SELESAI SUDAH TANGGUNGJAWAB KAMI !! 

Alhamdulillah Za pun salah satu pelanggan AQIQAH CENTRE. Senang betul urusan dengan mereka. Mereka akan bagi bukti video yang menyatakan nama anak kemudian melakukan penyembelihan tapi PERINGATAN tau ! Kalau anda jenis tak sanggup tengok darah ke apa, jangan tengok lah video tersebut~! Zaza tak tahu lepas tertengok video, tak tidur ye 1 hari tuh terbayang-bayang. Haha ! 


Tapi syukur lah dengan perkhidmatan pantas dari AQIQAH CENTRE, tanggungjawab sunat untuk puteri kami telah dilaksanakan dengan sempurna sekali. 


Paling best siap ada plat ukiran kayu khas atas nama puteri kami. Jadi ada bukti lah kat anak nanti bila mereka dah dewasa nantikan? Cantik tau ukiran kayu dia !! 


Terima kasih AQIQAH CENTRE atas perkhidmatan yang pantas, murah dan terbaik sekali untuk kami menjalankan aqiqah puteri kami di pada masa pandemik Covid-19 ini. 


Pakej Aqiqah & Qurban di Mekah- murah dan berbaloi

Betul ke AQIQAH CENTRE  ni? Bukan Scam atau tipu kan? 

Tentulah TIDAK !! Zaza sendiri dah guna perkhidmatan mereka sendiri dan setiap perkara yang mereka nyata dan janjikan itu, mereka telah melaksana dan kotakan amanah dengan baik dan telus!! 

Sekarang ini ada promosi pakej aqiqah dan qurban 2021 di AqiqahCentre.com, iaitu RM499 sahaja.


Kalau anda semua ingin mengetahui mengenai AQIQAH CENTRE dengan lebih lanjut, layari sesawang rasmi mereka seperti di bawah :- 


Instagram : https://www.instagram.com/aqiqahcentredotcom/

Facebook : www.facebook.com/aqiqahcentredotcom/

Website : https://aqiqahcentre.com/


Operasi : Isnin-Jumaat (Selain cuti Umum) 9:30 am- 3:30 pm


Sebarang pertanyaan boleh ajukan kepada : https://aqiqahcentre.yzza.io/kl84m/ atau Hotline 010-8400803 & 018-3534803


"Sempurnakan Aqiqah Anak Anda di Tanah Suci Mekah. Video Sembelihan & Sijil Ukiran Kayu Diberikan Secara Percuma. Peneraju Aqiqah Dan Qurban Online"


     Well that's all for now ! Thanks for reading my blog !! I hope you've enjoyed it !

Have a wonderful day and always be happy!! 

THANKS FOR BEING APART OF MY READERS  💕🥰

Love and rise up , 

DONT FORGET TO LIKE, SHARE, COMMENT AND SUBSCRIBE / FOLLOW 👍

 Be nice, Be respectful and Be responsible.

Zazasters a.k.a MamaMonsta👻
#aqiqahcentre #aqiqahdanqurbanonline #aqiqahanaklelaki #aqiqahanakperempuan #khidmataqiqahqurban #aqiqahqurbanmekah #lifestylelooks #lifestyleblogger #zazaazman8com #mamamonstareview #zazastersreview #KLblogger #malaysianlifestylebloggers #contentwriter #achievementunlocked #preciousmoments #aisyinara #myheartandsoul #loveourkids #ParentingBlogger