Berkesankah produk Saapuu, reviewKeajaiban krim SaaPuu, berkesan utk kulit lecur

Hi semua 💛

Pernah tak anda rasa tidak berdaya apabila tak dapat menolong orang kesayangan anda dalam kesakitan? Apatah bila ia berkenaan masalah yang ketara di depan mata kita seperti masalah kulit muka atau badan?

Masalah seperti kulit lecur akibat kena air panas atau api. Tentu sekali pedih dan sakit untuk dihadapi oleh si mangsa. Jadi apakah solusi yang diperlukan untuk kita bantu orang tesayang? 

Produk Saapuu - penyelesai masalah kulit lecur? Jom dengar kisah benar dari seorang anak yang dapat membantu ibu nya mengurangkan kesengsaraan nya hadapi setiap hari sebelum bertemu Krim Saapuu. 

* PERHATIAN : Mempunyai gambar graphic yang mungkin tidak akan menyenangkan sesetengah pihak. Gangguan visual penonton dinasihatkan*
Berkesankah produk Saapuu, review
nur farahana dengan ibunya, zarina zakaria

Bimbang dengan keadaan ibu berdepan dengan dua masalah kulit seperti kayap dan kulit melecur sejak beberapa bulan lalu, pelajar di sebuah politeknik ibu negara jadi tidak senang duduk.

Itulah yang dirasai anak bongsu enam beradik, Nur Farahana Arshat, 22, terhadap situasi tidak menyenangkan dialami ibunya,

Zarina Zakaria yang kini berusia 57 tahun.
Berkesankah produk Saapuu, review

Sebagai anak, Nur Farahana yang berasal dari Kedah sampai tahap buntu memikirkan solusi yang boleh dicari demi menyenangkan hati ibunya.

Hinggalah dia tidak semena mena melihat iklan produk Saapuu keluaran Mawar Shazni Sdn Bhd di Facebook yang didakwanya penuh dengan mukjizat dan keajaiban dengan izin-Nya.

Berkesankah produk Saapuu, reviewBerkesankah produk Saapuu, review

"Insiden tertumpah kuah laksa yang panas menggelegak di bahagian kakinya. Ini antara pengalaman memeritkan ibu saya kerana sampai tak senang duduk dan meraung.

"Ketika insiden itu terjadi, ibu saya menjerit dan seperti tak tentu arah. Solusi pantas, saya ambil minyak masak dan disapu di bahagian yang terkena kuah laksa itu. Bagaimanapun sakit yang ditanggung beransur seketika.


"Lama kelamaan, bahagia melecur itu jadi seperti gelembung besar. Kalau terkena air masa mandi contohnya memang terasa pedih. Lama juga ibu menanggung kesakitan. 

Tapi sejak mencuba Saapuu, perubahan ketara mula kelihatan dalam tempoh masa 10 hari penggunaannya," katanya.

Kata Nur Farahana lagi, selepas hilang sengsara kulit melecur, ibunya tiba tiba diserang kayap di bahagian perut pula.
BACA JUGA : MALU LENGAN BERBINTIK, SAAPUU AJE!
Berkesankah produk Saapuu, reviewBerkesankah produk Saapuu, review
"Namun sejak ada produk Saapuu, nampaknya masalah kayap pun hilang serta merta.

"Kayap itu bermula dengan rasa gatal dan kulit jadi kemerah merahan. Seterusnya wujud seperti gelembung di bahagian terkena kayap itu.

"Terbukti produk keluaran bumiputera ini sangat berbaloi dengan harga berpatutan.

"Lebih utama, produk ini ada kelulusan daripada Kementerian Kesihatan Malaysia(KKM). Jadi ia memang diakui selamat digunakan tanpa rasa was-was.

Masalah kulit ibu saya tiada lagi. Saya sudah tidak risau lagi tentangnya," katanya

 

Krim Saapuu dibuat daripada bahan organik yang sememangnya terbukti untuk kebaikan kulit. Antaranya seperti minyak argan,madu, daun sirih, daun pegaga,curcumin, daun gelenggang dan aloe vera.

Sementara itu, pengasas produk terbabit, Rosniwati Beharom, 45, mensasarkan untuk menjual lebih 40,000 set rangkaian Saapuu.
Berkesankah produk Saapuu, review
"Set rangkaian produk Saapu dihadirkan dalam dua jenis iaitu dalam bentuk gel sabun dan gel sapu. Harga untuk dua produk itu dalam lingkungan harga RM150. Kita juga jual secara berasingan untuk dengan harga istimewa.

"Ada yang anggap harga produk ini mahal di saat situasi pandemik Covid-19. Tapi jika mahu dibandingkan dengan kualiti dan manfaatnya, harga yang ditawarkan cukup berbaloi.

"Malah kita juga mahu terus berusaha melakukan penjenamaan untuk produk ini secara habis-habisan. Kalau diizinkan saya sendiri mahu digelar Ratu Saapuu.

"Kita juga ada strategi menawarkan hadiah termasuk wang tunai untuk stokis, agen, dropship dan pembeli," katanya
Bagi yang ingin membeli atau mendapatkan maklumat tambahan mengenai produk Saapuu boleh layari www.online.saapuu.my


    Well, that's all for now! Thanks for reading my blog !! I hope you've enjoyed it!

Have a wonderful day and always be happy!! 

THANKS FOR BEING A PART OF MY READERS  💕🥰

Love and rise up, 

DON'T FORGET TO LIKE, SHARE, COMMENT AND SUBSCRIBE / FOLLOW 👍

 Be nice, Be respectful and Be responsible.

Zazasters a.k.a MamaMonsta👻

#saapuu #krimsaapuu #malaysianlifestylebloggers #beautybloggermalaysia #bloggermalaysia #beautifulskinstartshere #mybeautyregime #zazabeautytips #healthbeauty